Prvi test Sigme

Naredil še hiter test že omenjenega objektiva Sigma. Za enkrat sem zelo zadovoljen z kupljenim. Je pa bistveno bolj robusten kot kit objektiv. To še ne pomeni, da ga lahko mečem po tleh hehe. Prvič sem ga preizkusil na Salsa večeru, samo tam ni prišel do izraza, zaradi slabe svetlobe, zato sem naredil par testnih fotografij kar v Žigovi sobi.

10 € bankovec, če ga kdo ne pozna 😛 .

Fotografijo sem pomanjšal in je izgubila svojo kvaliteto, žal. Vir svetlobe sem uporabil kar dva reflektorja po 500W, brez fleša, merjenje je bilo sredinsko, ISO 400, f/2.8, 1/1000, 50mm.

Leave a Reply

