Uči se, dokler si mlad

Je kar nekaj časa že preteklo, od zadnje objave. V tem času se je dogajalo ogromno, samo razultata ni vidnega. Prejšno sredo smo improvizirali v kletnem studiju. Malo smo se igrali z postavitvijo luči, samo to je druga zgodba, ker tudi fototografij še ni obdelanih iz tega dogodka in ni kaj prikazat. Obljubim, pa da bo to v najkrajšem času objavljeno.
Sem se pa zadnje čase veliko posvečal Žigu. Pred časom sem mu v roke dal moj stari Kodak. Od takrat prav z veseljem fotografira. In nastalo je kar nekaj zanimivih fotografij. Tu je prvi set fotografij.

Babi piše velikonočne voščilnice.

Sedaj sem pa tudi jaz na nekaterih fotografijah.

Nič obdelave v PS, samo pomanjšana in podpisana.

One thought on “Uči se, dokler si mlad

Leave a Reply

