Včasih ko ne veš kaj z fotografijo?

Ker že nekaj časa fotografiram v RAW formatu, je bilo to tudi tokrat. Fotografija prihaja iz serije jutranjih fotografij, nad Ljublano. To je bila prva fotografija narejena to jutro. Zaradi jutranje zaspanosti, nisem popolnoma nič spreminjal nastavitev. Nastavitve so ostale, kot sem nazadnje pustil. Nastala je skoraj popolna tema. Na prvi pogled, bi rekel, da je samo za izbris. Ker pa tega na kartici ne počnem, temveč to naredim šele doma, sem fotografijo pustil na spominski kartici. Doma sem fotografije prenesel na PC, šele nato sem formatiral kartico.

Iz te serije, sem že nekaj fotografij predstavil tukaj, tole pa kot za hec poskusil malo obdelat v programu LR.  Ker je bila fotografija prvotno že zelo temna, sem jo samo še posvetlil in to ponovil trikrat, tako da je bila vsaka fotografija svetlejša od originala.  Vse štiri fotografije sem nato vstavil v program za HDR in se malo še poigral z detajli, tako da je po vsej fotografiji svetlo in dobil HDR fotografijo.

Tokrat je prvič, da sem to delal z eno fotografijo in ne z tremi, kot to ponavadi, kjer sem spreminjal čas zaslonke.

DSC_4762-1-2And3more copy

3 thoughts on “Včasih ko ne veš kaj z fotografijo?

  1. Photomatix Pro 3, popolnoma enoostaven programček, pa še veliko ne zasede na disku. Če ga želiš, ti ga pošljem z navodili v pdf datoteki 🙂

  2. Uuu, to bi bilo pa razveseljujoče. Ja, bi te prosil, če mi ga lahko pošlješ, se bom že nekako odkupil ko se nekoč srečamo in gremo na kakšen foto šuting…ali pa kako drugače.
    iggyphoto@gmail.com
    lp, igor

Leave a Reply

