Angel & metulj

Po dolgem času, me je ponovno zdelal prehlad.  Zunaj tako lepo vreme, jaz pa doma. Pa saj bi lahko šel ven z prehladom, samo imam res slabe izkušnje z tem. Takoj dobim vročino in stanje se bistveno poslabša. Tako pa gledam skozi okno meglice, ki se delajo v večernem soncu.

angel-ljubetni

Angel

Pa me je ponovno prijelo malo fotografirati. In človek se res ne more premagati, tako da sem ponovno vso foto opremo vlekel v klet, kjer je že od zadnjič postavljen studio. Pridružil se mi je še Rok, ki je z seboj prinesel objektiv Fisheye.

metulj (1)

Metulj

Ti dve nista narejeni z omenjenim objektivom, temveč z Sigmo. Je pa nastalo nekaj zanimivih fotografij.

Z fisheye pa do prihodnjič.

3 thoughts on “Angel & metulj

  1. Anže sem jo poskušal malce bol osvetlit, pa je bilo na nekaterih delih prežgana pa še ozadje je moteče ven udarilo.

Leave a Reply

