Dan v znamenju nogometa

Že nekaj dni se je govorilo o dnevu, ko bo Slovenija igrala proti Angliji. Sam sem se odločil, da ta dan preživim v Ljubljani med našimi navijači.

Začetek tekme sem pričakal v avtomobilu, ker je promet enostavno obstala in smo se premikali po polžje. Na sreče sem kar hitro našel parkirno mesto in se odpravil proti centru prestolnice. Žal sem že med potjo slišal negodovanje navijačev, kar je lahko pomenilo samo eno. Anglija je povedla z 1:0. Rezulta še ni bil tako katastrofalen, če bi na drugi tekmi ZDA proti Alžiriji igrala neodločeno. V tem primeru se uvrstita v nadaljne tekmovanje Anglija in Slovenija. Kar bi bilo za nas zadovoljivo.

Ko je sodnik piskal konec tekme, se je rajanje začelo, pa čeprav je Slovenija izgubila. Rezultat na drugi tekmi pa je bil ugoden še v 91 minuti, neodločeno. Nato pa se je zgodila katastrofa. V zadnji minuti so Američani zadeli gol in vsi naši upi so bili pokopani.

Še nekaj današnjih utrinkov iz Ljubljane.

 

dsc_1139-copy

 

dsc_1135-copy

dsc_1144-copy

dsc_1159-copy

dsc_1160-copy dsc_1176-copy dsc_1178-copy dsc_1190-copy dsc_1204-copy dsc_1211-copy dsc_1212-copy dsc_1213-copy dsc_1214-copy dsc_1220-copy dsc_1221-copy dsc_1235-copy dsc_1247-copy

dsc_1249-copy dsc_1250-copy dsc_1257-copy dsc_1268-copy

dsc_1293-copy

 

 

Slovenija gre naprej

3 thoughts on “Dan v znamenju nogometa

  1. Ooooo, jaz bi pa še večkrat tak dan, vsaj dvakrat na teden vsak teden…prav neverjetno prijetno je zunaj, ko je tak mir.:)

  2. Mir je že mir Malea, sem tudi sam za takšne dni, samo da bi naši nogometaši zmagovali 🙂

    Hvala Igor 8)
    Upam da nisi delal? Ko sem že tam v Ljubljani mi lahko napišeš kje si, da se en dan oglasim in ti prinesem zadevo.

    lp Gregor

Leave a Reply

