Zeleni cvetni pajek

V naravi ni samo rastlinje zeleno. Včasih malo bolje pogledaš in vidiš, da so tudi nekatere žuželke obarvane v zeleno varovalno barvo.

Ponovno sem se sprehodil po domačem vrt, kjer sem opazil nekakšno zeleno piko na marjetici. Tisti, ki me poznate, veste da nosim očala in lahko bi bila tudi omazanija na steklu očal, vendar ni bila. Bil je res zelo majhen zelen cvetni pajel, ki je čakal na svojo žrtev. Največkrat so to čebele, saj te nabirajo svoj nektar in na cvetu jo lahko pričakuje zanesljiva smrt.

Že velikokrat sem slikal omenjeno vrsto cvetnega pajka in vedno me prevzamejo. Zato kar k fotografijam 😀

zeleni-1

Počasi na mesto zasede.

zeleni-2

Zaseda je postavljena, sedaj pa naj le pride pridna čebelica. Tokrat jo dva čakava.

zeleni-3

Sedaj sem se mu pa še jaz zamiril. Samo prednji tački je pokazal 8)

zeleni-4

Na vrhu marjetice.

Leave a Reply

