Praktica 14-Z51

Praktica, to je tisti aparat, ki sem ga imel že daljnega leta prvič v roki, še kot majhen fantič. Takrat ko je bilo še vse analogno. Ali se ta mlajša generacija sploh še spomni, kako izgleda film v fotoaparatu, ročno ostrenje in ročno navijanje filma. Omejen pa si bil samo na 24 ali 36 posnetkov in ne tako kot danes, ko kupiš 8GB kartico, na katero spraviš tudi do 1000 fotografij v formatu JPEG ali 250 v formati RAW.  Ja tisto so bili časi, ko si se za vsako fotografijo moral dobro potruditi. Pa še nisi mogel pogledati vsake fotografije posebej, dokler nisi končal z filmov in ga odnesel v fotolaboratorij, kjer so ti razvili fotografije. To so bili drugi časi, sedaj pa je vse digitalizirano.

test_01

Tako kot Praktica ki sem jo imel možnost testirati.

Majhen in lahek aparat z 14milijoni pik in 5 kratnim optičnim zoomom. Presenetil me je že z samo vsebino. Ne uporablja navadne baterije AA, vendar  700mAh  Li-ion baterijo. Z katero sem naredil skoraj 180 fotografij (nekatere z pomočjo bliskavice), pa baterije še nisem ispravnil do polovice. Aparat ima tudi zelo prijazen Menu, še tako enostaven za popolne začetnike. Lahko se pa nastavi tudi Slovenski jezik. Kar je za slovenske kupce zelo dobrodošlo. Menu na ekranu je zelo enostaven, kot sem že umenil, je na zaslonu ogromno enih podatkov. Zgoraj levo je prikaz programske nastavitve, poleg je prikaz vklopa bliskavice, malo nižje resolucijo v kateri fotografirate (sam sem uporabil kar 14 megapik). Na zaslonu imate še prikaz beline (WB), nastavitev ostrine iskanje obrazov in prikaz EV. V desnem zgornjem kotu je še prikaz kolki fotografij spravite še na medij, polnost  baterije, kontrast in pa situracijo. Čisto spodaj pa sta še vrednost ISO in meni najljubi histogram.

test_02

Tudi objektiv je zelo zanimiv F/2.4-6.4. Ima 32MB notranjega spomina, režo za SD/SDHC/SDHX kartice

Poleg fotografiranja premore aparat še video posnetke v ločljivosti 720p HD z mikrofonom.

test_03

Poleg aparat je priloženo torbica USB in AV kabel, baterija, polnilec in programski CD.

test_04

Makro

test_05

Presenečen sem bil ob programu panorama. Tri fotografije sestavljene v aparatu. Žal nisem imel stojala, tako pa sem probal kar iz roke. Točke je kar dobro ujel.

test_06 test_07

Pogled na displej.

test_08

Kmalu na Slovenskih policah!

Leave a Reply

