Nikon D7100

Nikon d7100 aparat, ki ga že nekaj časa čakam. Moj Nikon D40x je že malo v letih. Z njim sem naredil kar zajetno kilometrino. Na menjavo sem misli že kar nekaj časa. Tam od izida D7000, ko sem pričakoval na izid tudi Nikona D400. Vendar do tega še ni prišlo. Po prvih prebranih karektaristikah, bo to aparat, ki mi bo služil vsaj toliko časa kot D40x,

Če pogledam, 24 milijonov slikovnih točk, 51 točkovno ostrenje, Procesor EXPEED 3, ki ga uporabljata D4 in D800, 7 posnetkov na sekundo in video v polnem HD (to me ne zanima toliko). Če bo možnost, aparat najprej sprobam nato se odločim za nakup. Izide pa predvidoma 21.3.2013

d7100

Leave a Reply

